کمندکمند، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

ماه من

شیرین مامان

1393/4/5 18:34
960 بازدید
اشتراک گذاری

کمند یک سال وده ماهه من سلام

شیطون بلای مامان سلام

هرچی از شیطنت وبلا بودنت بگم کم گفتم .آنقدر پر انرژی وناز شدی که هلاک کارات میشم .شیرین زبونی که دیگه نگو

داشتیم میرفتیم بیرون چند تا دختر خانم گل که از بچه های مدرسه کیمیا بودند وداشتند از امتحان بر میگشتند ودیدی وبا هیجان زیاد گفتی :إ إ إ  یعنی از روی انیفرم مدرسه ی کیمیا یه شباهت هایی رو تشخیص دادی

رفتیم کنار دریا ....داشتی شن بازی میکردی  یه دفعه آمدی میگی :دیدی چیکار کردم؟

صبحانه بهت نوشیدنی پاکتی دادم ..بهم میگی این چیه ؟ میگم:این درشه ......نگاه میکنی به کیمیا میگی:کیا(کیمیا)درش داره

مامان زری (مامان بابامنصور )وبابامحمد آمدن خونمون داریم صحبت میکنیم شما چندبار گفتی مامان جون ....مامان جون ...دیدی جوابی نشنیدی گفتی مامان جون زری ..

هر موقع صدای در پارکینگ یا آسانسور بیاد سریع میگی بابا منصور ِ      بازی قایم باشک رو هم که خوب بلد شدی ...هرکسی هم که از آشنا ها بیاد سریع میگی سلام خوش آمدی ولی با افراد ناآشنا اصلا صحبت نمیکنی

فعلا دیگه چیزی یادم نمیاد فقط میدونم زندگی دوباره ای

همیشه نگرانتون:مامان ریحانه _بابا منصور

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نسرین.م
17 تیر 93 8:41
ماشالله چقدر خوردنیه... زدم به تخته... تو رو خدا از طرف من بچلونش تو بغلت و بوسش کن. یه تی شرت قرمز هم براش بخر. زرد هم به رنگ پوستش باید خیلی بیاد.
کیمیا و مامان ریحانه
پاسخ
وای نسرین جون چقدر خوشحالم که بهم سر زدی .تیشرت زرد داشته خیلی بهش میومد .ولی تیشرت قرمز یعنی کلا اصلا لباس قرمز وبراش امتحان نکرده بودم .حتما براش میگیرم
بهار
24 تیر 93 2:21
عزیزم خدا دخترهاتو برات حفظ کنه.. هیچ لذتی بالاتر از این نیست که مادر دختری باشی ..اونم دوتا دسته گل ..شادو سلامت باشین
madebozorg
3 مرداد 93 2:15
بجان خودم شیطنت از چشاش می باره
کیمیا و مامان ریحانه
پاسخ
ممنون که بهمون سرزدی.شیطونیش به پای شما که نمیرسه
هنگامه
7 مرداد 93 2:58
ماشااله به دختر خوشگل و خوش زبونم بووووووووووس
کیمیا و مامان ریحانه
پاسخ
ممنون هنگامه جون.نمیدونی وقتی حرف میزنه میخوام بخورمش .آرسام عزیزم و ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد