کمندکمند، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

ماه من

نظرات (5)

مامانِ بهار
6 شهریور 93 16:04
روزت مبارک عزیزم . تولدت هم مبارککککککککککککککککککککک
کیمیا و مامان ریحانه
پاسخ
ممنون خاله جووووون
مهربانو
18 مهر 93 21:18
جاااانم مباركش باشه الهي قربونش برم الهي سايه ي تو و باباي گلش رو سرش باشه و دركنار خواهر نازش بزرگ شه . عروسيشو ببينيم الهي
کیمیا و مامان ریحانه
پاسخ
ممنون مهربانو جونم ..امیدوارم خدا مهر دخت عزیز رو هم تو همه مراحل زندگیش موفق کنه ..
بهمن
18 مهر 93 22:45
سلام سحر خانم عزیز راستش از زمانی که منم مثه بقیه ی دوستان عزیز و به لطف مهربانو و زحمات نسرین خانمصاحب خونه شدم ، خیلی سعی کردم به رسم ادب و بر اساس علاقه ، سری به خونه تون بزنم ولی هر بار با پیام " آدرس معتبر نمیباشد " مواجه میشدم . از طرفی چون در وبلاگ مهربانو هم اثری ازتون نمیدیم گفتم شاید دنیای مجازی رو بوسیدین و کنار گذاشتین ! تا اینکه امروز پیامی از شما در کامنتهای مهربانو دیدم . طرح مشکل کردم و معلوم شد که آدرس وبلاگتون رو با یک حرف کمتر ثبت کرده بودم . حالا اومدم خونه تون . ماشاالله هزار ماشاالله . خدا کمند و کیمیا رو براتون نگه داره و خیرشون رو ببینی. انشاالله زیر سایه شما و بابا منصور بزرگ و عاقبت بخیر بشن . منم تولد کمند خانوم رو بهتون تبریک میگم هر چند دیر ولی انتقال احساس رو از زمان بیان موضوع مهمتر میدونم ...
کیمیا و مامان ریحانه
پاسخ
سلام عمو بهمن عزیز...خیلی خوشحالم که پیدامون کردین وبهمون سر زدین...ممنون از دعاهای خیرتون ..خدا گل پسرای شما رم براتون حفظ کنه
طاق بستان/بیستون/تکیه معاون الملک
21 آبان 93 18:43
الهـی! نـه مـن آنـم که ز فیـض نگهـت چشـم بپـوشـم نـه تـو آنـی کـه گـدا را ننـوازی بـه نگـاهـی در اگـر بـاز نگـردد ،نـرومـ بـاز بـه جـایـی پشـت دیـوار نشینـم ،چـو گـدا بـر سـر راهـی کـس بـه غیـر از تـو نخـواهـم ،چـه بخـواهـی چـه نخـواهـی بـاز کـن در کـه جـز ایـن خـانـه مـرا نیـسـت پنـاهـی. kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان) kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن)
maneli
22 آبان 93 23:51
salam azizam khubi? dokhtaraye golet khuban? tavallodesh ba takheer mobarak maman umadan be salamaty? boooosss
کیمیا و مامان ریحانه
پاسخ
سلام مانلی عزیزم ..ممنون ..بله مامان آمدن چقدر هم راضی بودن ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد