کمندکمند، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

ماه من

999 روزگی

1394/3/2 19:11
851 بازدید
اشتراک گذاری

کمند کوچکم999 روزه شد....زندگی کوچکم خیلی تند و سریع و باعجله داره بزرگ ميشه. ...برای خودش خانمی با شخصیت و فهیم شده ....اونقدر ماه که گاهی ازش میپرسم :کمند شما کی اینقدر بزرگ شدی که من متوجه نشدم. ...و بعد خودم افسوس روز های کودکی دو عشق زیبای زندگیم رو میخورم ....کاش ميشد زمان رو تو هر لحظه ای که میخواستی نگه میداشتی. ...ونمیدونم من تو کدوم یکی از لحظات شیرینی که با دو عشق زندگیم  داشتم نگه میداشتم ...

پسندها (2)

نظرات (2)

مهربانو
13 خرداد 94 19:46
سلام سحر عزیزم چقدر دلم تنگ شده بود خدا رو شکر پیدات کردم دخترای ماهت رو ببوس عزیزم الهی سایه ت بالای سرشون باشه
کیمیا و مامان ریحانه
پاسخ
مهربانوی عزیزم...منم خیلی خوشحالم که پیدا کردم ....دل منم خیلی تنگ شده بود...😙😙😙
مهربانو
19 اردیبهشت 95 14:36
سلام عزیزم دختر خوشگلات رو ببوس الهی زیر سایه تو و پدر عزیزشون بزرگ بشن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد