کمندکمند، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

دوستان وهمراهان گرامی سلام

کمند عزیزم سلام

کمند در هتل

تا اونجایی گفتم که روز سوم اقامت تو کویر هم به پایان رسید و صبح روز هشتم فروردین بعد از کلی عکس گرفتن و خداحافظی با خانواده ی  محترم امینی (که هتل رو به صورت خانوادگی اداره میکنند وهمین باعث ایجاد صمیمیت خاصی بین مسافران وآن خانواده محترم میشه وباعث میشه که فکر کنی واقعا توی خونه خودتی نه یک هتل) به سمت  اصفهان حرکت کردیم وبعد از صرف نهار در هتل جهانگردی نایین در حدود ساعت 4.30 به شهر زیبای اصفهان رسیدیم .هتلی که توی اصفهان رزرو کرده بودیم نزدیک به میدان نقش جهان بود که بتوانیم  راحت وپیاده وبدون ماشین وماندن در ترافیک های نوروزی تردد کنیم که هتل پیروزی که هتل خیلی خوبی بود وخیلی نز دیک تر از آنچه که ما فکر میکردیم بود .خلاصه بعد از کمی استراحت به سمت میدان نقش جهان رفتیم .وای دیدیم که چقدر شلوغ یعنی آنقدر شلوغ که از دیدن کلیه یآثار باستانی عذر خواهی کردیم وبازدید از ابنیه تاریخی رو برای وقتی دیگر در نظر گرفتیم .وتنها کار مفیدی که انجام شد یه قطار قدیمی بود که به اصرار کیمیا سوار شدیم آن هم شما وبابا ماندین تا ما رفتیم وبرگشتیم . ویه دوری تو میدون زدیم و رفتیم بیرون شام خوردیم وبرگشتیم استراحت .روز نهم فروردین هم رفتیم کلیسای وانک که اونجا هم شما اینقدر شیطونی کردی ودویدی و توی فیلم وعکسای تمام افراد رفتی که آخر سر یه مامان مهربونی شمارو بغل کرد وباشما وهمسرش ونی نی نازشون چهار تایی عکس انداختین . وبابا منصور هم آنقدر دنبال شما به هر کجا میرفتی بود که طفلک خیلی خسته شد.روز دهم فروردین هم به سمت منزل راه افتادیم وتا عصر رسیدیم منزل .دوازدهم وسیزدهم هم با دوستای بابا منصور رفتیم بیرون وبعد هم کارهای منزل ومدرسه  ی کیمیا که انشاالله سال جدید روبه طور رسمی وجدی شروع کنیم.خدا یا کمکون کن.