کمندکمند، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ماه من

تولد -واکسن و....

1392/6/16 1:59
264 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان خوبم سلام

ماه من یک ساله شدی انقدر سریع گذشت که من مدتی شوک بودم .چون وبلاگتم دیر برات شروع کردم سعی میکنم توی دو تا پست (6ماه اول و 6ماه دوم) زندگیتو برات بنویسم .حالا بریم سراغ اتفاقات اخیر......  

خدا روشکر سوختگی دستت خوب شد و نیازی به ترمیم پیدا نکرد ولی بمیرم برات که چقدر سختی کشیدی در همون ایام که من گرفتار دست کوچولوی شما بودم کمر بابا منصور درد گرفت وده روز استراحت مطلق بود ونتونست بره سر کار ومن شدم پرستار بخش ارتوپدی مردان وسوختگی کودکان ومیزبان مهمانهایی که برای عیادت شما دوتا می امدند.هر مهمونی هم که می امد تا براشون میوه می اوردیم شما شروع میکردی بب .. بب ..یعنی به به می خوام ومن وکیمیا هم فقط شما بغلمون بودی که به چیزی دست نزنی ومیموه ای نخوری که شکمت نرم نشه که دیگه من نمیتونستم پرستار اون موردم بشم ووقتی که چای براشون می اوردیم شروع میکردی دا....دا....و میرفتی عقب یعنی داغ .از بعد از سوختگی دستت از چیزای داغ خیلی میترسی.راه رفتنت که خیلی ماهرانه شده ولی هنوز توی خیابون وپاساژ و...زمین نمیذاریمت .٢٩ شهریور هم بردیمت آتلیه که خیلی اذیت کردی .نمیدونم چرا ولی وقتی از اتلیه امدیم بیرون شاد وسر حال شدی .دوشنبه  هم یه تولد خیلی خودمونی گرفتیم که خانواده بابا منصور بودن البته عمه جون تماس گرفت وگفت خستم ونیامدند .وجمعه هم خونه مامان جون یه تولد دیگه گرفتیم پنج شنبه هم با خاله نجمه وخاله زهره(دوستای دانشگاهی مامان)رفتیم نهار فرحزاد که خاله نجمه هم کلی بادکنک وهدیه براشما اورده بود (خاله نجمه عزیز ممنون)  چهارشنبه هم رفتیم واکسن یک سالگیتو زدیم که خیلی کم گریه کردی وخدا روشکر تب هم نکردی امیدوارم همیشه سلامت باشی عزیز مامان.

15 مرداد 92

١٥ مرداد 92 از بیمارستان اوردیمت که به خاطر مسکن های تجویز شده خوابت برد

شیطون مامان

شیطون مامان

هنر مامان

 

اینم از هنرای مامان ریحانه

یک

شمع

اینم شمع تولدت که بقیه تزیینات بر اساس طرح روی شمع طراحی شد

کارتا

طراحی خودم بود ودوست داشتم خطی باشه نه چاپی

عروس

زندگی یک ساله من

شربتسبز

دسته گل های خوردنی

شامشامنترس

واکسن یک سالگی 6 شهریور 92

خواب

مدل خوابیدنت و بدون هیچگونه رو اندازی

کمند

ممنون از بی بی بورن کیمیا که عینکشو هدیه داده به من

 

من

منم عاشقتم عزیز دل مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

هنگامه
27 شهریور 92 17:17
تولدت مبارک شاهزاده خانمممممم

مامانی دستت درد نکنه با اینکه تولد خودمونی بوده ولی همه چیز تمیز و باسلیقه بود

چقدر دیدن عکس اولیش بدنم رو لرزوند ، ایشاله برای هیچ نی نیی پیش نیاد

دست کیمیای ماه درد نکنه که اینقدر بهت کمک میکنه . مامان ریحانه از کیمیا جونم هم عکس بزار

بوووووووووس


ممنون خاله جون .وای هنگامه جون خدا برا هیشکی نخواد یاد گریه های اون شبش که مییفتم حالم بد میشه.واقعا که کیمیا یه کمک خیلی بزرگه برام .آرسام عزیز ببوس .چشم عکس کیمیارم میذارم


هنگامه
3 مهر 92 0:11
آره واقعا یه صحنه هایی آدم حتی یادشون میفته تنش میلرزه ، خدا رو شکر الان خوب شده .
عزیزم راستش نمیدونم چرا حس میکردم هک شدم (یه مدت طولانی هیچ نظری نداشتم درحالیکه همیشه هر دو سه روز یه کامنت میومد و در ضمن خیلیها میگفتن نظر دادن ولی نیومده بود یا نظراشون پاک میشد) شایدم مشکل بلاگفاست . یادت نیست آخرین کامنتت که الان نیست توی کدوم پست بود ؟؟؟؟ بهرجهت معذرت


خواهش میکن عزیزم .ارسام عزیز ببوس .فکر کنم تو پست خوشحال و شادو... بود
مامان ترانه و برنا
9 مهر 92 12:42
توادت مبارکه خاله جونم دستات هم که اوف شدن عزیزم بوس دستت مامان جون باسلیقه درد نکنه چه تولد قشنگی ممنونم دوستم که اومدی پیشمون با کمال افتخار مشخصات و واستون خصوصی میزارم به جمع دوستانمون خوش امدید
مامان ترانه و برنا
20 مهر 92 8:58
روزت مبارک کمند و کیمیا جونم امیدوارم دوران کودکی خوبی رو پشت سر بزارید







ممنون مامانی ترانه و برنا.امیدوارم همه بچه های روی زمین کودکی شادی داشته باشند.


هنگامه
5 آبان 92 0:44
سلام ریحانه جونم .

یادم رفته .... این وبلاگ نهاییت بود

پس چرا پست جدید نمیذارررررررری

عزیزم قالب وبلاگ رو شانسی از وب زیر گیر اوردم و عکس آرسام رو جایگزین کردم و از سفارش راحت شدم . خیلی قالباشون نازه .

http://templateworld.blogfa.com/

بوووووووس




ببخشید هنگامه جون این ماه خیلی تنبلی کردم

ممنون عزیزم حتما به سایتی که گفتی سر می زنم


رژان
14 آبان 92 22:20
تولدت مبارک کیمیا خیییییلیییی قشنگ بووود به به چه مامان با سلیقه اییییی






سلام رژان جان اگر اشتباه نکنم شما همکلاسیی کیمیا هستی . ممنون که به ما سر زدی





niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد