کمندکمند، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ماه من

بیست ماهه ی شیرینم

1393/2/10 21:28
299 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیزم سلام .

کمند عزیزم سلام.عزیز مامان 5 اردیبهشت ماه 20 ماهه شدی .یعنی بیست ترین روز و ماه وسال خدا برای من .امیدوارم بیست های زیادی تو زندگیت اتفاق بیفته .کوچولوی 20 ماهه من مهارت های زیادی کسب کردی ودر کل شدی دختر 20 مامانی .کاملا وبدون کمک از پله ها پایین وبالا میری.روزی چندین وچند بار کشوهای اتاق کیمیا رو بیرون میریزی والنگو وگل سر هاشو بر میداری دستت میکنی ومیای بیرون از اتاق ومیگی خوشگل شدم به به به.صبح ها که از خواب بیدار میشی میگی مامان بغلم مامان بغلم تا من بیام تو اتاقت همین طور صدا میکنی .من میام وهمین طور که توی تختت ایستادی موهاتو شونه میکنم و گل سر میزنم ومیبرم دایپرتو عوض میکنم و شما ساکت فقط نگاه میکنی بعد میریم وصورتتو میشورم وخشک میکنم .میگذارمت زمین که تا میری رو زمین میگی صب بخیر ومن عاشق اینم که تا وظیفمو به خوبی انجام ندم شما هیچ صحبتی نمیکنی. بعدم سریع میگی نون منیر (نون پنیر) که حتما باید روی پای من بشینی و صبحانتو بخوری.وبعد بگی کارتون که برات سی دی بیبی انیشتن ومیگذارم ولی دریغ از یک نیم نگاهی که بهش بکنی ولی تا من میام وکانال وعوض میکنم هر کجای خونه باشی میای ومیگی کارتون و....من حق دیدن هیچ کانالی رو ندارم.حرف زدنت هم کامل شده وهر چیزی که بخوای رو قشنگ به ما میگی وما راحت متوجه میشیم .دوتا شعر بلدی بخونی که یک بیت شو ما برات میخونیم وبیت بعدی رو خودت میخونی .عا شق پارک رفتن وسرسره ای که تقریبا بعد از ظهرها با کیمیا میبریمت پارک.خیلی قشنگ با لگو هات بازی میکنی ووقتی موفق میشی رو هم بگذاریشون میگی گذاشتش و وقتی ما میگیم گذاشتی سریع خودت میگی آفرین ودست میزنی که یعنی شمام منو تشویق کنین واین یعنی در 20 ماهگیت برای هر کاری که انجام میدهی باید 20 بار تشویقت کنیم والا دست از سرمان بر نمیداری.وقتی روی موتورت سوار میشی موزیک میزنه میگی مامان برقص  .کیمیا برقص .بابا برقص و خودت کلی ذوق میکنی .کمند عزیزم امیدوارم همیشه شاد وخوشحال وسر حال باشی . امیدوارم همیشه لبخند کودکی وپاکی دل کودکانه درت قوی تر از هر حس دیگه ای باشه .که اینها میتونه 20 نگهت داره وگرنه ماه ها وسال ها گذران.زندگی بیستی داشته باشی کوچولوی نازم.

همیشه نگرانتون:مامان ریحانه_بابا منصور

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد