کمندکمند، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ماه من

نوشته ی اول

1392/6/2 14:28
239 بازدید
اشتراک گذاری

کمند عزیزم سلامماه من٬من اصلا نویسنده خوبی نیستم و اصلا نمی دونم چی برات بنویسم٬

 

ولی کیمیا خیلی اصرار داره که حتما وبلاگ داشته باشی.خوب منم به دستور دختربزرگم گوش کردم

 

وبرات مینویسم:کمند گلم الان شما دقیقا۱۱ ماهه هستی که این بست رو برات میزارم.

 

در حال حاضر شما بدون کمک راه میری و یه کمی هم کلمات رو میگی.از جمله کلماتی که به خوبی ادا

 

می کنی:ماما٬بابا٬دد٬به بهو آیدا.به افتاد میگی تاد وقتی بهت میگیم خوشگل شدی سریع میگی

 

به به به . دیگه اینکه خیلی بر انرژی شدی و روزی چندین بار باید از بالای مبل ها و میز ها و داخل

 

کابینت ها بگیریمت٬خودت هم یاد گرفتی در ماشین لباسشویی رو باز می کنی و نمی دونم اون تو

 

دنبال چی میگردی ٬از بله های آشبز خانه هم که به صورت خیلی حرفه ای بالا و بایین میری البته

 

به صورت چهار دست و با.

 

تنها مشکلی که هست مشکل خوابیدنت خیلی خیلی سخت می خوابی و کلی گریه میکنی که

 

هیچ کس غیر از من و بابا منصور نمی تونه شما رو بخوا بونه٬امید وارم هر چی زود تر خوا بیدنت هم

 

خوب بشه که دیگه خیلی خیلی بچه ی آرومی میشیدرضمن ۶تا هم دندون  داری ۴تا بالا ۲تا

 

بایین .

نوشته شده در تاریخ7مرداد1392

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد