کمندکمند، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ماه من

دی ماه زیبا

1392/11/21 15:07
333 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چرا اینقدر تو دنیای مجازی نوشتن برام سخته وتنبلی میکنم با اینکه تقریبا از اول راهنمایی هرشب کارهای روزانمو تو ی سر رسید مینوشتم وتمام اون سر رسیدها رم مثل چشمم مراقبت میکنم وچند وقت یکبار که فرصتی دست بده خاطراتم ومی خونم ومرور میکنم وکلی ....بگذریم سعی میکنم یه زمان مشخصی هم برای اینجا اختصاص بدم که اینقدر طولانی نشه

حالا اتفاقات این یک وماه واندی که نبودم مینویسم :دی ماه که به امتحانات کیمیا گذشت وخیلی خوب بود چرا که کیمیا فقط برای امتحانا میرفت ومی آمد واکثرا خونه بود وخیلی کمک من بود وبیشتر با کمند بازی میکرد وسرگرم بودن البته که گاهی هم درس میخوند .میگم گاهی چون من اصلا برای درس خوندن به کیمیا فشار نمیارم و هر موقع خودش صلاح بدونه می خونه والبته نتیجه هم تا بحال ٢٠ بوده آنهم در زمانی که بچم سری اول کلاس ششم والان هم که سری اول کلاس هفتم هست .یکی از روزهای دی ماه از آگاهی خبرمون کردند که یک سری وسایل پیدا کردیم وبیاین شناسایی .....خلاصه رفتیم دیدیم تقریبا ٧-٨تا د  ز  د گرفتن وزنجیر به دست وپاهاشونو و...خلاصه که ما از وسایلمون چیزی یافت نکردیم  

٢٥ دی ماه که آخرین امتحان کیمیا بود رفتیم مدرسه برداشتیمشو به سمت شمال حرکت کردیم  وای که چقدر هوای عالی بود آن هم وسط زمستون چیزی که بیشتر از همه دوست داشتم آرامشی بود که کنار ساحل داشتیم وخبری از صدای سرسام آور موزیک و ..نبود بلکه صدای زیبای دریا بود ومرغای ماهی خوار  وآرامشی که من میخواستم  کمند عزیزمم کلی ذوقکرده بود وخوشحال ودیی دیی مگفت که منظورش دریا بود واز وقتی برگشتیم هم هر موقع تو تلویزیون دریا ببینه میگه دیی وهرموقع غیر از تلویزیون آسمون وببینه میگه ددیخوب بچم فکر میکنه دریای تهران اون بالاست مگه چیه.....سه شنبه اول بهمنبه مناسبت کارنامه درخشان کیمیا رفتیم سرزمین عجایب که خیلی خوش گذشت وبه خصوص که منصور کمند ونگه داشت ومن کلی برای خودم تیراژه رو چرخیدم وبه قول معروف سرم یه بادی خورد ولی موقع برگشت آمدیم ژاکت کمند وتنش کنیم دیدیم نیست و هرچی از کارمندا وحراست سوال کردیم دیدیم نخیر کسی براشون  ژاکتی تحت عنوان گمشده نیاورده ومطمین شدیم که دزدیدن وحتی دوشب بعد هم رفتیم تو اجناس پیدا شده هارو دیدیم ولی نبود که نبود ژاکتش و خیلی دوس داشتم کار مشترکی از خاله نیلوفر وخودم بود  از دو روز بعد از سرزمین عجایب هم تا دیروز ا س ه ا ل ویروسی گرفته بود که خدا رو شکر الان خیلی بهتر .حرف زدن کمند تقریبا کامل شده وتمام لغات و سریع تکرار میکنه وتا حدود خیلی زیاد هم منظورشو میرسونه هر چقدر هم از شیطون بودنش بگم کم گفتم .هیچ وسیله ای تو خونه از دستش به امان نیست

زندگی من**

کمند

کمند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

amشـــــــAr
25 بهمن 92 18:15
هلو علیکم سیستر مامی کلا دی ماهیا تنبل بودیم و خبر نداشتیم نه؟ خوب تو چشم سارقین قرار میگیرن..چریان چیه؟؟ مولتی میلیاردی و دردسرهاشه دیگهههههههه مبارک باشه کارنامه کیمیا خانوم.. ایشالله ک تا الان کمند جون خوب شده
کیمیا و مامان ریحانه
پاسخ
سلام برادر تنبلی رو خوب اومدی مولتی میلیاردری وهزار دردسر دیگه دزدی یکی از این دردسرهاست تازه خبر نداری از دزدی جدید تو پست جدیدم مینویسم .خدارو شکر کمندم خوب شده ممنون که به من سر زدی
مامان کوثری
1 اسفند 92 7:41
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
faezeh
3 اسفند 92 10:29
خیلی باحال می نویسی مامان هنرمند
کیمیا و مامان ریحانه
پاسخ
ممنون فایزه جان هیچ وقت به نوشته های تو نمیرسه.ممنون که به من سرزدی
هنگامه
4 اسفند 92 0:34
سلام ریحانه جونم ، خوبی؟ خدا رو شکر کمند خوب شده . وااااااای منم دریا میخواااااااام همیشه به خوشی و آرامش عزیزم قالب سبزش رو دانلود کرده بودم ولی یادم نیست از کجا و راستش یادم نیومد کدوم قسمتش رو گفتی درست کردم ایشااله توی همین هفته برات میگردم و میذارم . بووووووووووس
کیمیا و مامان ریحانه
پاسخ
مرسی عزیزم خیلی زحمت کشیدیآرسام عزیزم ببوس
مهربانو
8 اسفند 92 15:50
اي جانم چه عكساي قشنگي داره اين كمند خانوم مامان . خدا برات دوتا گل دخترات رو حفظ كنه ريحانه ي عزيزم
کیمیا و مامان ریحانه
پاسخ
ممنون مهربانوی عزیزم دختر گل شمارو هم خدا برات حفظ کنه.
مهشید مامان مهتا
10 اسفند 92 11:23
با سلام طراحی تقویم و کارت تبریک سال 1393 با عکس کودک شما با نازلترین قیمت که در هیج کجا پیدا نمیکنید تقویم تک برگ:2500 کارت تبریک:2000 تاج:1500 تگ سفره هفت سین:هرعدد 700 همچنین ساخت کلیپ،طراحی قالب وبلاگ، صفحه خوش آمد گویی و دگمه هدایت به بالا با عکس عزیزانتان این فرصت طلایی را از دست ندهید www.mahta139166.blogfa.com
مامان محیا(ارام جانم)
13 اسفند 92 15:04
کـــــــــــــــــــــاش داشــــتــــنــــــــت هــــم بــه راحـــــــــــــتــــــــی دوســـــــــت داشــتـنـــت بــــــــــــــود….
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد