کمندکمند، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ماه من

هر روز داری بزرگ تر میشی..

1392/6/2 18:03
249 بازدید
اشتراک گذاری

 

کمند عزیزم به سرعت داری بزرگ میشی وهر روز ما رو بایک کار جدید سورپرایز میکنی.از پریشب یاد گرفتی که از پله ی آشپز خونه با پاهات بالا میای ولی هنوز به صورت چهار دست و پا پایین میری و نمیتونی با پاهات پایین بیای.یکی دیگه از کار هات هم این هست که تا صدای زنگ هر چیزی رو میشنوی تاوقتی که ما تلفن رو برداریم یا صذای زنگ رو قطع کنیم هی جیغ میزنی ومنظورت این هست که به تلفن جواب بدیم.وقتی هم که کفش پات میکنم و از شما میپرسم که :کمند کفش بپوشی کجا بریم؟ میگی دد.........   تا هم صدای آهنگ میشنوی سریع دستات رو تکون میدی و میرقصی و هر وقت که صدا قطع شه خودت نانای میگی و میرقصی...ازوقتی هم که دستت سوخته از چیز های داغ میترسی و بهشون دست نمیزنی.

این هم چند عکس از به دنیا اومدنت تا ماه پیش..

کمند 1 روزه من

کمند 1روزه من

 

جو جو ی مامان

عزیز دلمممم

شمال عزیزمممممممممممم

اینجا کمند می خواست هرچی ما داریم داشته باشه

شکموی من

اولین لاک زدن کمند توسط خواهر با ذوقش

 

 

 

 

 

اولین لاک کمند

 

عشقمممم

 اولین افطاری کمند

 

دوستای گلم فعلا تا پست بعدی بایبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامانی درسا
5 شهریور 92 2:04
توادت هزاران بار مبارک انشالله 120 سالگیتو جشن بگیری عزیزم

ممنون خاله جون.مرسی که به وبم سر زدین.

مامانی درسا
6 شهریور 92 1:35
وجود زیبایت وارد به دنـــیا میشود
هدیه سالروزش این آوا میشود
عاشقی چون من بی پروا میشود
در شعر تولد غرق رویا میشود
اینگونه سالی دگر ازعمـــــر تو آغـــاز میشود
تولدت مبارکـــــ

.
ممنون خاله جون مهربون.چه قدر شعرتون قشنگ بود.

نازیلا
8 آذر 92 20:33
وبتون عالیه و واسه دخترتون آرزوی موفقیت میکنم
مامان محیا(ارام جانم)
24 اسفند 92 15:40
هزارهزارماشالا ب تو دخمل زیبا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد