کمندکمند، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ماه من

ممنون دختران گلم

1393/2/1 2:50
324 بازدید
اشتراک گذاری

کیمای عشق وکمند عشقکیمیای عزیزم ماچکمند عزیزمماچممنونم ازتون که تاج مادری بر سرم نهادین .ممنونم که نه ماه انتظار شیرین را بر من چشاندین .ممنونم ازاینکه دردی که شیرین ترین دردهای عالم هست را به من چشاندین .ممنونم ازاینکه شب بیداری ها ییکه باعث پخته شدنم شد را به من چشاندین .ممنونم از اینکه دلهره ونگرانی همیشگی را در وجودم نهادین .ممنونم از اینکه خندیدن از ته دل به بی مزه ترین موضوعات رو که یادم رفته بود رو بهم یاد آوری کردین.ممنونم از اینکه دیدن رشد یک انسان رو از جنینی تا...از نزدیک نشانم داده ومیدهید.ممنونم از اینکه دوباره فرصت تاپ وسرسره سواری رو بهم دادین .ممنونم از اینکه باعث شدین از نزدیک ببینم رویش مو ابرو مژه دندون های یک نوزاد کوچولو رو.ممنونم که باعث شدین ببینم مراحل رشد ذهنی حرکتی تکلمی واجتماعی یک انسان رو.ممنونم از اینکه من شدم مامان کیمیا ومامان کمند ودیگه آن ریحانه.....نیستم .من خانم....هستم که مهد و مدرسه وکلاس ورزشی وآموزشی منو به نام خانوادگی شما میشناسند ومن افتخار میکنم که نام شما روی من است .من افتخار میکنم که مامان دو پرنسس 13 و1.5 ساله هستم .پرنسس هایی با دو شخصیت متفاوت .پرنسس هایی با یک شباهت.که مهربانی شباهت بارز بین دوپرنس من میباشد.کیمیای صبور و ساکت وباشخصیت ومهربونم ممنون که مرا مادر کردی.قلبکمند شیطون وبلا وبانمک ومهربونم ممنون که مرا مادر کردیقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

کوچه های باران خورده
1 اردیبهشت 93 10:23
بهانه میکند دلم ، بهانه ای فرشته ها تمام آرزوی من ،ترانه فرشته ها غریب آواره ام خسته از فسانه ها عاشق این زمانه ،نامه ی از فرشته ها می زده ام بی خبرم ،گرفتم از بی خبری کوچه به کوچه،دم به دم نشانی از فرشته ها زیبا مینویسید
کیمیا و مامان ریحانه
پاسخ
ممنون عزیزم
هنگامه
3 اردیبهشت 93 20:29
ریحانه جونم با تاخیر روزت مباررررررک
کیمیا و مامان ریحانه
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد